Slotenmaker Molsberger

Hoge conversie tegen lage kosten

De uitdaging

De meeste opdrachten voor een slotenmaker ontstaan vanuit noodsituaties: een buitensluiting, inbraak of andere schade. Daarom is het belangrijk dat de website goed vindbaar is. De vraag van Slotenmaker Molsberger was dan ook: hoe zorg ik voor een hoge conversie tegen zo laag mogelijke kosten. Een uitdaging die wij graag aangaan.

De campagne

Voor de slotenmaker is een Google AdWords campagne opgezet die er voor zorgt dat zijn zichtbaarheid direct wordt vergroot door een plek in de top drie van Google. Door een optimale indeling van de campagne, waarbij de doelgroep zo duidelijk mogelijk wordt vastgesteld, worden de kosten per klik zo laag mogelijk gehouden.

De website

De Google AdWords campagne wordt ondersteund door een website met pagina’s per aanrijdplaats van de slotenmaker. Een bezoeker komt direct binnen op de pagina van de plaats van zijn keuze. De inhoud van de pagina toont de diensten en het telefoonnummer van de slotenmaker is altijd in beeld. 

Mobiele weergave

Een belangrijk deel van de website bezoekers van Slotenmaker Molsberger bekijkt de website op een mobiel apparaat. Vaak heeft de bezoeker direct hulp nodig in een vervelende situatie, zoals een buitensluiting.

De inhoud van de website wordt overzichtelijk en leesbaar gepresenteerd. Ook is het telefoonnummer aanklikbaar om direct contact te leggen. Een goed geoptimaliseerde mobiele website zorgt voor een hogere conversie.

kosten

Resultaat 1: Lagere kosten

Het resultaat van de nieuwe campagne is dat de maandelijkse kosten met 30% zijn gedaald ten opzichte van de voorgaande periode. Omdat Google AdWords (onder andere) afrekent per klik op een advertentie, hebben we veel aandacht besteed aan de juiste doelgroep. We hebben de juiste zoekwoorden gezocht en toegespitste advertenties gemaakt. Het resultaat is dat de doelgroep, die de slotenmaker voor ogen heeft, wordt bereikt.

Resultaat 2: HOGERE CONVERSIE

Door de juiste doelgroep aan te spreken, worden anderen automatisch uitgesloten. Dat betekent dus lagere kosten, maar vaak ook een hogere conversie. Het aantal telefoontjes ten opzichte van het aantal klikken ligt in verhouding zeer hoog. Twee vliegen in één klap dus.

conversies

Vul je telefoonnummer of e-mailadres in en wij nemen contact met je op!

Application Excellence

© Barnworks BV

KvK 55789269

Top